Stan, který se vyplatí koupit

Každá větší akce, která se chystá za účelem nějakého reklamního sdělení, musí být zabezpečena jedinečným vybavením. Nejde totiž jen o to, aby bylo všeho dostatek, ale i o to, že je dobré sebe a vaše produkty někam schovat. Velmi oblíbené jsou nafukovací stany, které se zaměřují nejen na noční spaní, ale jejich využití spočívá hlavně přes den.Jsou naprosto výjimečné díky tomu, že je jejich manipulace jednoduchá a účel naopak obrovský.
stan na událost.jpg


Éra nafukovacích stanů


Nafukovací stany nebo stany určené k propagaci reklam – pneumatické, jsou na rozdíl od těch „obyčejných“, o něco více napřed. Poskytují stabilitu, kvalitu, odolnost vůči povětrnostním podmínkám, tlak, který nepodléhá žádnému elektrickému proudu a vy pod nimi budete maximálně spokojeni a v bezpečí. Takové stany se totiž jen tak nepřevrátí a vydrží pevně stát tak, jak jste je postavili.
Vypůjčení na velkou událost

Mnoho propagačních značek, které chtějí své produkty dostat mezi lidi nabízí služby, které se vám můžou vyplatit v případě, že pořádáte nějakou větší událost. Stan vám poskytne dokonalý stín a velký prostor pod ním. Nebudete s ním mít žádné starosti a o nic se v průběhu vaší akce nebudete muset starat. Další skvělou výhodou je to, že v případě nepřívětivého počasí můžete všechno jídlo, pití nebo cokoliv bude potřeba schovat před deštěm a uložit právě pod tento stan.
cirkusový stan.jpg


Doplňky, které se můžou hodit i vám


Takové stany mají k dispozici hodně příslušenství, které oceníte v případě, že ho budete nutně potřebovat. Pokud ho nechcete mít otevřený, pořiďte si k němu bočnice, které jsou vyráběné na míru. Můžou být doplněné i oknem, abyste ve stanu neměli příliš velkou tmu. Další velkou předností je spojovací tunel, který vám spojí dva stany k sobě. Je to chytré řešení v případě, že chcete mít jednu část jen pro sebe a druhou pro reklamní účely. Jestli chcete pořádat nějakou akci na místě, které je ne vždy proslulé svým počasím, zabezpečte si do výbavy přídavné zátěže, které vám poskytnou dokonalou jistotu.

Donutit voliče, aby vám dal svůj hlas není snadné

Prakticky každý rok se v naší zemi konají nějaké volby, ať už do státních anebo do místních zastupitelstev a všichni kandidáti, kteří se rozhodli přinést svou kůži na trh usilovně přemýšlejí nad tím, jak to udělat, aby byli právě oni spolu se svým programem co nejvíce vidět. A jejich problém spočívá právě v tom, že volby se u nás konají tak často. Proto si už lidé na všechny možné způsoby propagace tak nějak zvykli a ani sebelepší program na záchranu lidstva či světa s nimi už nehne.

šedé tričko

Pro průměrného občana, kterých je v této zemi deset miliónů, je to zkrátka jen jeden z dalších volebních triků, jak ho donutit jít k urnám a vhodit tam lístek. Všichni lidé už totiž moc http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php%3Fart%3D1174 dobře vědí, že ať budou hlasovat sebelépe, tak chleba levnější nebude a víc peněz jim v zaměstnání nikdo nedá. Na takové sliby už jsou běžní voliči příliš otrlí. Takže jim můžete slibovat hory či doly, můžete se fotit a nechat se vylepit na všechny plakátovací plochy i na billboardy a výsledek je mizivý. Jistě, jde o to být vidět, protože kdo není vidět, ten je mimo hru. Ovšem osvědčené reklamní triky už nikoho neoslovují a vaše volební výsledky nevytrhnou.

hnědé tričko

Jde o to, být vidět více a jinak, tak nějak originálně, zkrátka musíte vystoupit z davu. A přece jen po mnoha letech úsilí marketingových agentur stále ještě existuje jeden osvědčený způsob, jak na voliče zapůsobit. Konkrétně jde o to spojit své jméno se jménem člověka, kterému voliči důvěřují. A je jasné, že na každého platí někdo jiný. Někoho přesvědčí populární zpěvák, jiného známý myslitel a někdo další dá na to, co mu poradí jeho soused. Proto pokud ve svých řadách máte podobné sympatizanty, kteří jsou ochotni se za vás postavit, tak neváhejte. Jednoduše stačí, když necháte vyrobit reklamní trička propagující vaše myšlenky a rozdáte je svým sympatizantům, aby je nosili mezi lidi. A uvidíte, co se bude dít.

Uspořte při svícení v domácnosti

Pečlivě jste vybírali spotřebiče do vaší kuchyně, při výběru televizoru jste porovnávali energetickou náročnost a i u pračky jste dbali na to, aby její provoz byl co nejúspornější. Přesto vám rok od roku chodí vyúčtování za služby na vyšší a vyšší částku.lamp

Hlavu vzhůru! A to nejen obrazně, skutečně máme na mysli, abyste zvedli svůj zrak ke stropu, do míst, kde se nachází vaše osvětlení. Stále ke svícení používáte zastaralý typ žárovek? Nepřijde vám zbytečné platit za žárovku, která ke svícení spotřebuje jen malou část energie a zbylou energii přemění na teplo? Taková žárovka je spíše ohřívačem než osvětlením a vy na její provoz opravdu doplácíte nemalou částkou. Nové zářivky jsou z pohledu svítivosti stejně výkonné, avšak pro svůj provoz potřebují mnohem menší energii. Při jejich rozsvícení tak budete platit pouze za produkci světla a nikoliv za produkci tepla, jako doposud.

Při volbě konkrétního typu nového osvětlení si prostudujte nejen výkonost nové zářivky, ale i ostatní parametry. Úsporné zářivky se liší i podle barvy světla, které produkují a podle úhlu rozptylu světla. Teplejší odstín světla se vám bude hodit do obývacího pokoje, nebo do ložnice, protože takové světlo navozuje pocity relaxace. Studenější odstíny oceníte všude tam, kde pracujete, nebo se potřebujete více soustředit. Tedy v kuchyni a při osvětlení kuchyňské linky a v zářivkách nad pracovním stolem.

Úsporné zářivky vám nebudou šetřit peníze jen při každodenním svícení. Jejich efektivitu poznáte i při nákupech nových kusů. Jak často jste museli měnit žárovku ve vaší domácnosti? Třeba i několikrát do roka! Oproti tomu, nový typ zářivek vám vydrží mnohem déle. Nový kus tak budete pořizovat až za několik let!

S pořízením nového osvětlení do vaší domácnosti ušetříte hned dvakrát!bulb1